Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

ΧΟΡΤΟΚΕΦΤΕΔΕΣ ΜΕ ΜΠΕΪΚΟΝ

ΥΛΙΚΑ
  • 300γρ.  μαρούλι
  • 200γρ.  σπανάκι
  • 70γρ. αντίδι
  • 1.Ματσ. κρεμμύδι φρέσκο
  • 1.Ματσ. μαιντανό
  • 1.Ματσ. άνιθο
  • 2 κρεμμύδια ξερά
  • 10 φέτες μπέικον
  • Λίγο βούτυρο
  • Αλάτι- πιπέρι - κύμινο
  • 2 αυγά
  • 5 κουταλιές αλέυρι
  • 200 γρ. φρυγανιά
ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ψιλοκόβουμε όλα μας τα λαχανικά και βάζουμε το μαρούλι, το σπανάκι και το αντίδι σε ενα τρυπιτό.Τα αλατίζουμε και τα αφήνουμε να φύγουν τα υγρά τους.Σοτάρουμε σε ένα τηγάνι το μπεικον με το κρεμμύδι.Βάζουμε σε μπωλ όλα τα υλικά και τα πλάθουμε.Τα αφήνουμε για καμιά ώρα αλευρώνουμε και τηγανίζουμε.

ΣΗΜ. : Μιλάμε για φοβερό κεφτέ έτσι δοκιμάστε το και δεν θα χάσετε.

2 σχόλια:

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλημέρα και από μένα. Εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο σας. Το να τρως σωστά είναι δύσκολο, το να μαγειρεύεις σωστά δυσκολότερο. Με αυτές τις συνταγές μου ανοίξατε την όρεξη. Θα σας βάλω και στην κουζίνα του κήπου μου. Να είστε καλά.

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ είπε...

Καλημέρα theo το blog σου το επισκέπτομαι συχνά κ το βρίσκω φανταστικό,εγώ σιγά σιγά φτιάχνω το δικό μου κ πιστεύω να σας ανοίγω την όρεξη όπως είναι ανοιχτή η δικιά μου δηλ.παντα...