Τρίτη 15 Ιουλίου 2008

ΡΟΛΙΝΙΑ ΧΟΙΡΙΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΙΟΥΤΟ ΦΑΣΚΟΜΗΛΟ ΚΑΙ ΣΑΤΣΑ ΒΑΛΣΑΜΙΚΟΥ

ΥΛΙΚΑ
  • 1 τεμ. ψαρονέφρι
  • 2 φέτες προσιούτο
  • 50 γρ. φασκόμηλο
  • 50 γρ. βαλσάμικο
  • 30 γρ. κρέμα γάλακτος
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • 1 κρεμμύδι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανοίγουμε το ψαρονέφρι στη μέση όχι τελείως και το χτυπάμε ελάφρα με το χέρι μέχρι να ανοίξει καλά,βάζουμε μέσα το προσιούτο κ το μισό φασκόμηλο το τυλίγουμε και το δένουμε με σχοινάκι,το βάζουμε σε ένα τηγάνι το σωτάρουμε καλά απο όλες τις πλευρές μόλις ροδίσει καλά το σβήνουμε με το βαλσάμικο αλατοπιπερόνουμε και το αφήνουμε για 1 με 2 λεπτά προσθέτουμε την κρέμα και σερβίρουμε.

Σημείωση : Για γαρνιτούρα θέλει τραγανά λαχανικά σχάρας ... Καλή απόλαυση ...

5 σχόλια:

LAMBROS είπε...

Καλημέρα Βαγγέλη !
Καταπληκτική και αυτή η συνταγή σου, συγχαρητήρια ...

popi είπε...

Καλή επιτυχία βαγγέλη και μπλογκ σου και στο χώρο σας.. Ελπίζω να πάνε όλα!! Άνθρωπος που τρώει καλά και δοκιμάζει καινούρια πράγματα είναι σίγουρα καλός..! Και ειδικά αν είναι κρητικός!! Ξέρετε να τρώτε στην Κρήτη. Είναι ο άντρας μου από το Ηράκλειο και από την πεθερά μου έχω μάθει τόσα πολλά!! Θα παρακολουθώ το μπλογκ σου και ότι μπορώ θα δοκιμάζω.

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ είπε...

Να εισαι καλά λάμπρο ευχαριστώ και εχουμε και συνέχεια

ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ είπε...

Popi thanks σε λίγο καιρο πιστεύω οτι θα μπορώ να έχω ποικιλία στις συνταγές μου.

frabala είπε...

Ακούγεται ωραίο! Δεν θα είναι σκληρό το κρέας όμως? Μήπως πρέπει να το βάλουμε λιγάκι στο φούρνο?